Pirr i magen!

Vilken underbar dag!

Nu börjar det närma sig med storsteg.....TRÄNINGSLÄGRET! Bara man inet får sova med Jonna så ska det nog bli ett bra läger  :)
Hoppas på att solen tittar fram och att alla tar med sig sitt solskenshumör. OCH att man iaf en dag kan få sova ut lite....Jag vill inte vara uppe med tuppen, har aldrig gillat honom.
Hoppas att gräset är grönare på andra sidan, i Skåne alltså! Tranås närmare bestämt, Skånes Tranås.
Festkommitén har höga krav på sig iår, bara det bästa duger. Men jag tror inget annat att det kommer bli fantastiskt det ni kommer med. Jag har även hört att det har kommit in nya medlemmar så här tätt inpå, hoppas de nya håller hög klass!!


Som ni alla vet är det en stor dag på onsdag Issa fyller, ja nu säger jag det, 30 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det sägs att en dam aldrig talar om sina ålder, men det här är ju definitiv värt att fira. 30 år och hela livet framför sig :) hoppas du hoppar över 30 årskrisen, fast en cool morsa på en motorcykel är väl aldrig fel? ;) Kanske bestiga berg, åka utomlands, köpa en ferrari? Ja gör vad du vill!
Lif funderade först på att ge dig en ny lyxvilla, vilket du redan bor i så det får bli något bättre.

Ta hand om er kära vänner, vi vet att ni alla älskar landsbros damer, vi finns i ert hjärta!


Kommentarer
Postat av: Issa

Jag hoppar krisen,men det är svårt att va ödmjuk när man är vacker som ja=)..

I helgen blir det bus!!!!!!!

Puss

2010-04-12 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0