Inga könsord

På träningslägret bestämdes (inte av spelarna ska tilläggas) att inte vi får använda könsord som skällsord på träningarna och inte heller på matcherna givetvis för då åker man väl ut typ va??
Detta va inget jag alls va medgörlig till för att säga -Kuken! när man missar mål ligger bra i mun...(haha) men nu är det slut på könsordens glada dagar och sedan vi kom hem har det snurrat runt i huvudet vad man ska säga istället....Det är ju alltså böter på detta så jag måste hitta nåt annat...
Dom här borde vara godkända:
-Ballefjongberga
-Dicken
-The dick
-Såssnippa
-Kukeliku (här kan man tillägga: klockan e sju om man vill)
-Mustachburr
-Fittja
-Snabel

Ni kanske tänker att bara skippa könsord, det kanske vore det lättaste...Jo kanske...men för mig är det lika svårt som att inte le när jag kommer ut till Landsbro och träffar Sveriges stördaste lag....
Jag får skickas på avvänjningskurs helt enkelt...Fy skäms på mig,,nästan äldst och så crazy men jag bjussar på det...
Förresten blir jag lika snyg som övriga i laget nu med mina fina tighta löparbrallor jag fick på träningslägret..Tack!!! å Puss på en buss


/Pink Princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0