good evening ladies and gentlemens

Även om det inte alltid går som vi vill på helgens matcher och vi kan va sura som citroner just då, kommer alltid LIF damer  till måndagens träningen med ett leende på läpparna, ny glöd i ögonen, pigga ben som bara vill gör det dem tycker är roligast i denna värld, SPELA FOTBOLL! plus på detta är ju att man får träffa alla underbara människor, tjöta, tjivas, berätta hemlisar & fnissa med varandra.. 



Ibland när jag har tid att fundera lite undrar jag om peter har för mycket fritid, för lite att göra på jobbet eller om det är så att han är född som en fotbollsövningsbank... 
  +   +   +  


Det går nästan inte en träning utan peter säger ; denna har jag kommit på själv..  
Som igår gjorde vi en övnings som han hade kommit på själv och ville testa oss på.. Det är som julafton att gå till träningen, Man vet aldrig vad som väntas innan peter öppnar munnen... 
Go for it dude...  Vi tycker det är kul :)


tack o hej , en av alla peters försökskaniner





#7



 

Kommentarer
Postat av: Issa

Vad glad jag blir av andras inlägg=)....Peter är en pärla!!!

2009-09-15 @ 16:42:29
Postat av: julia

bra inlägg, jag gillar bilder för då fattar man med:D

2009-09-16 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0