Skadeglädjen är den sanna glädjen??!!

Nu när LIF:s damlag är på väg att trilla ur 2:an finns det en å annan som sitter och gottar sig ute i stugorna åt det, men det kan jag lova att man inte har mycket för.
Hur säsongen än kommer avslutas är det raka vägen tillbaka till 2:an och 3:an som gäller om så skulle bli fallet...MEN hur eller hur så krävs lite mer av alla spelare i hela truppen. Att spela i högre divisoner kräver lite mer än lite spelskicklighet, man bör även vara bra tränad HELA säsongen, ha iskallt självförtroende och va ett så mentalt sammansvetsat gäng att man måste bända upp med kofot för att ta sig igenom... Min åsikt är nog att den biten faller vi på lite här och där...Spela fotboll det kan, fin sådan med. Skratta och ha galna lagfester är inga problem för oss heller...=)
Men det där att tro på oss själva, och ALDRIG hänga med huvet, det kan vi kanske ta en funderare över....

Nu är inte säsongen över än och hur den än går kommer båda lagen göra sitt bästa och avsluta med huvudet högt...
Jag har ialla fall inte spelat i ett bättre lag och med bättre brudar än i LIF, spelare har kommit och gått och nuförtiden förblir man äldst hur man än gör...
Kom ihåg att det är bara en sport...och som nån brukar säga: Solen går upp imorn med...;)....

Knyt näven,  ... -Stars - Zlatan Ibrahimovic fortsätt skratta och fortsätt spela bra fotboll så hoppas vi på lite tur sista matcherna, annars är det bara att komma igen till 2010 igen!!
Själv satsar jag på Beach 2010...


Efter regn kommer sol

Kram å hej
Big Mama and Supporter-Raburba

Maradona, entre los diez ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en vis kvinna:)

2009-09-15 @ 16:50:34
Postat av: Issa

Jag tror det är dom här graviditetshormonerna som spökar... Jag kan inte minnas att jag brukar va så vis i vanliga fall...;)

2009-09-16 @ 10:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0