Bekväma i IKEA-soffor...

Måndag igen och helgens matcher gick väl.....not so good! Man vill ju inte sitta här och va kritikern själv men en förlust är inte en vinst och det suger att förlora så lite trist är det allt men vi är inte dom som är dom, vi tar nya tag, hinner "kaxa" upp oss under veckan och va lika taggade till nästa helg och dess matcher!

En poäng i lördags och noll igår är helgens fakta!
Varför vinner vi inte då?? Spelarna har en åsikt, tränarna en och publiken en samt expertkommentatorerna på TV4 som följer oss frenetiskt=)!
Själv tycker jag som så många gånger förr att vår bekvämlighet går före precis allt annat, vi är och har varit under många år ett bra spelande lag och i många matcher blir det vår undergång för vi verkar tro att det räcker att hålla med några bra passningar and that´s it. Att slita på varenda boll, vinna alla närkamper och sätta våra målchanser verkar vi ibland helt strunta i, nån annan kanske gör det liksom?!
Om vi varje match,varje spelare,varje minut vi är på planen gav 100% i ALLT vi gjorde har inte många lag en chans för fakta är att vi är bra, starka och ett riktigt bra gäng!
Men bekvämligheten kommer smygande, man skulle kunna sätta ut 11 olika sorters soffor på planen på varje position och där ligger vi och glassar. Ibland kommer en boll perfekt som man kan passa vidare, ibland studsar den precis förbi och då hoppas vi den studsar till nästa soffa så nästa person kan ta den.....
Dom här sofforna tror jag skulle kunna passa:
KRAMFORS Klädsel schäslong vänsterKramfors soffan till Bex på högerkanten... Vänsterkanten får en likadan fast i rött, alternativt svart
EKTORP Schäslong högerEktorp Schäslong till Häggqvist på forward...Jullan får en blommig!
HAMRA HörnkombinationHamra soffa till innermittfältet...

Och kanske denna till backlinjen att krypa upp i när det blåser hårt;)...
EKTORP Hörnbäddsoffa 2+2
Okej brudar, då tar vi nya tag för va är det man brukar säga: Efter regn kommer sol... och Plätter mä sylt,de e mitt Lif de´!
Vi är bäst så keep on rolling!
Bollen e rund, allt kan hända

/ Pink Princess
( en av dom bekvämaste...=))

Kommentarer
Postat av: Pink Princess

Bex o Jullan!

Ta nu inget personligt men jag tyckte ni skulle va gulliga i sofforna, därför nämnde jag era namn...

2009-05-18 @ 17:07:34
Postat av: Bex

blev ju självklart bara smickrad, dock gillade jag inte den gröna färgen så mycket!

2009-05-18 @ 17:20:24
Postat av: Big EM

hahahaa.. sååå skön! Men vart är min soffa? :)

2009-05-19 @ 19:55:58
Postat av: Pink Princess

Men du ligger ju och glassar i Hamrasoffan lr du kanske vill mysa i min forwardssoffa, den finns i asschyssta färger!!!

2009-05-20 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0