Lillemma och The pink lady...

....träffade nätmaskorna i helgen!

Matchreferat Lördag:
Vi fixade till slut 1 p efter en hyffsat dålig andra halvlek.
De första 30 minuterna kändes så jäkla bra, vi tog ledningen, vi spelade bollen smart, kreativt och snabbt. Vi gick till halvtidsvila, peppade varandra så mycket vi kunde och jag försökte intala mig själv att vi måste fasen gå ut o jobba i 45 minuter till, inte ställa ut skorna och tro att dem andra gör självmål eller något. Men så var inte fallet ändå, sista halvleken blev inte alls bra. Vi blir pressade av ett lag som jag inte anser kan spela någon bra fotboll, men kämpa kunde dem. Till slut kämpade dem in 1 mål. Vi var kanske lite passiva, vet inte, men ingen hade dålig inställning, utan sånt här händer!
Kämpa, det måste vi kanske bli bättre på. allt behöver kanske inte vara så supersnyggt alltid. Jag vet inte, vad tycker ni?

B-laget lyckades inte heller denna helgen, trots hyffsat bra spel så kunde torpatjejerna trycka in hela 5 mål. Hörrni, nu knyter vi nävarna, bestämmer oss för att i varje match måste det jobbas ännu hårdare, vi måste bli lite dåliga förlorare och bli lite arga, inte bara låta motståndarna få göra som dem vill. Hela truppen tror jag måste blir lite ilskna....springa kan vi, dribbla kan vi, skjuta kan vi, tänka kan vi, tacklas kan vi och vinna kan vi!
Plocka fram lite jäkla anamma nu allihopa så vet jag att vi tar poäng :D


Hur som helst så är det träning ikväll och jag är taggad till tusen. Vi ska ju springa;D

Laget är och förblir det bästa, ni är guld värda*

Och ni som missat...på torsdag ska vi ut på himlafärd. Träning kl 15.00. Cykel och grillmat medtages. Det kommer bli kalasskoj :D

See you tooniiight!

 
Evelina vinkar till publiken...hej hej, här är jag:D

Kommentarer
Postat av: Issa

Två hårda inlägg på en å samma dag=)!!

Klart vi kan, vi måste bara jobba lite hårdare för det!!!

Gooo LIF!!

2009-05-18 @ 16:57:45
Postat av: Anonym

helt rätt det där med jäkla anamma! bara alla tar fram det så kommer det gå vägen i helgen!

2009-05-19 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0