Dagen efter helgen!

Då var dagen med stort M här. Denna dagen kan jag faktiskt ha lite ångest inför. Varför? Jo, beroende på hur det gått i helgens matcher kan jag må dåligt över att måndagen kommer. Om vi vunnit, då är måndagen underbar, man får ta emot några uppfriskande kommentarer på stan, på jobbet och på skolan. Träningen på kvällen blir så lätt, man orkar hur mycket osm helst och glädjen är på topp. Har man förlorat, ja då vill man inte visa sig på stan, på jobbet eller i skolan. Det är hemskt! Usch. Men idag kände jag att va fan, jag ska göra revolt. Jag ska inte gömma mig, inte skämmas eller känna mig dålig på något sätt. Kl 9.30 tog jag på mig landsbro if strumpor och hela overallen + att jag tog med mig fotbollen i famnen. Sedan gick jag ett varv runt stan, bara för att markera att jag inte skäms på något sätt över att jag är LIF:are. Nu ska vi vända på dessa tankar. Ikväll på träningen ska jag vara laddad till tusen, jag ska ha roligt, göra mitt bästa och njuta av att få vistas på Borovallen en vacker kväll i Maj. Igår fick vi ju faktiskt vår första 3:a, helt underbart! Om vi ska summera de matcher vi inlett med i div 2. Norrköping, Huskvarna, Smedby. Jag tycker att den tuffaste matchen var mot Smedby, dem var stora och fysiskt starka samtidigt som dom hade ett hyffsat bra spel över planen. Vi fick nog en smärre chock i starten. Hann inte riktigt ställa om innan dem sprutat in ett par mål. Hur som helst så ska vi inte känna oss dåliga på något sätt. Vi är ju med överallt över planen, vi skapar hyffsat med målchanser, det gäller bara att vi får lite flyt med oss. Nu ska vi göra en superduper träningsvecka och piska till Ljungby på Söndag. Hoppas alla känner som jag, jag känner mig så jävla revanschsugen så ni anar inte. Dem ska vara glada om dem slipper undan med ett par blåmärken på söndag, dem ska får ont, ont, ont! Div 3 laget tycker jag ska ha en eloge, dem hade tydligen inte spelat ngt skönspel. Enligt vissa rykten hade dem spelat som rövhål. Usch, äckligt ju! Men ändå vinner dem. Starkt! Tryck inte ner er själva. Man måste inte alltid spela snyggt, det är målen som ska göras! Så, Ljungby, bjud upp till kamp. Here we come! Ses ikväll girls! ////Swärdh

Kommentarer
Postat av: Issa

Alltså, jag måste erkänna att det va jag som myntade uttrycket att vi spela som rövhål. Stundtals som prinsessor... Men vi lärde oss ialla fall att det är roligare att spela som prinsessor men ibland vinner man rövhålsmatcher också. That´s life...Jag tycker vi är gulliga hur eller hur=)

2009-05-04 @ 17:38:06
Postat av: Issa

Skrev en kommentar nyss men det is gone...skum den här bloggen.. Jo men ialla fall, jag får nog ta mig uttrycket att vi spela som rövhål men det gjorde vi, stundtals som prinsessor, stundtals riktigt illa men men, även dåliga matcher går att vinna så...shit happens, vi va väldigt söta ialla fall, arga och frustrerande. Speciellt Amanda vid 2-0 målet,,,glad och jävligt förbannad=)

2009-05-04 @ 17:48:19
Postat av: Issa

Ni ser...Inlägget kom in ju...Skumt skumt

2009-05-04 @ 17:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0