Bibbi & Doris

Som alla säkert hört har två djur tillkommit i min familj och tillhör även "Ladan" dvs, dom kommer joina oss på divererse lagfester och annat bus under sommaren. Vi talar om lammet Bibbi och tackan Doris...Bibbi påminner lite om
Tele2-fåret...To cheap?!


Ialla fall, nog om mina djur och tillbaka till Borovallen and The Ladyteam out there, igår va det träning igen och det bästa med torsdags träningen är ändå fikat. Det va Matilda j och Emma A (tror jag) som stod för smaskigheterna igår och gissa om det va gott...alltså fy faaan va goda chokladkladdkakemuffinsen med dumle va.... Fiifi och jag fick säga om vi valt 5st muffins eller en bra snabbis på 10sek....Kakorna..lätt!!! Då kan man kanske förstå hur goda dom va....;)!!
Jag tillhörde dom som inte ska visa mig på stranden i år så jag tog 2½, Fiffi gjorde likadant och fick en "Beach 2009"-kommentar av Kenneth men hon tog det inte så allvarligt med tanka på vem som sa det och hur han själv ligger till inför beachen.... Här har vi han förresten, jag försöker utnyttja han så mycket jag kan både på och utanför planen och idag va han satt på jobb hemma In da house tillsammans med "Armen"....


För övrigt tyckte jag det såg stabilt ut på träningen igår,,,det bådar gott inför helgen... Ewe "Lilla My" Ström hade några riktiga kanonskott, Albin och hennes låååånga ben kom man inte förbi, Elin Bex:s "muggebigge muggebigge"-fint lyckade man inte komma underfund med. Jag va även lite impad över Idskis platsbyte från ytterback till mittback som hon redde ut riktigt bra trots förvirring:)...Du är bra Idski;)!!

Nu hoppas jag bara Fiffi och Sandras kokosnötskrock inte ska skapa några problem till helgen och att Swärd med diverse krämpor och Emmy med sin jävla rygg ska va i prima ballerinaform till morgondagen. Själv är jag självaste kopian av Maradona -86 så jag fruktar inget för söndagens match mot Torpa.... Om jag varit Torpa hade jag nog satt på den gamla klassikern från 80-talet "Fancy" med "Slice me nice" och bett om nåd!!!
Lycka till i helgen och ha en angenäm helg och tack för att ni är ni!
Jullan, kom hem!!!

På återseende och äldre blir ofta äldre före de yngre

/ Pink Princess

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att ni tävlar om fikat :D Det måste ju vara världsklass på fikat den sista träningen! xD

2009-05-15 @ 15:24:17
Postat av: muggiebuggie muggibuggie

muggiebiggie muggiebiggie, inte där inte här!! :D

Du glömde skriva att Hanna Alb fick rätt mycket vatten över sig....

2009-05-15 @ 15:57:56
Postat av: Hanna

Hmmm, vem var det som blev blötast.... ditt vatten var som en regndroppe i öknen´, och min var ju som sunamivågen själv.... Pusss o hej.... Bra inlägg kvinna!!!

2009-05-15 @ 18:46:44
URL: http://http:/
Postat av: Idski

Tack Issa :) . Förvirrad måste jag verkligen säga att jag var xD . Haha ! Kakorna var super !

2009-05-15 @ 20:18:46
Postat av: Jullan

Iam back on tarck, haha

Har saknat er alla, och längtar till att få träffa er igen.:D

2009-05-16 @ 14:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0