Bildskönt.

Hej alla glada bild-älskande landsbro fan, icke fan och bildsköna spelare samt tränare!

Här får ni några väl valda bilder från grusmatchen på myrvalla mellan LA och Ljungby B. De bilder som hamnar på denna sida kommer att ha "det där lilla extra". Ett mål, ett ansiktsuttryck, en konstig hållning och liknande, så ta en dubbelkoll på bilderna så kanske DU också noterar något roligt/snyggt/omänskligt...

Det fanns även en bild på publiken, men tyvärr kommer den inte att publiceras då det var så mycket folk som inte fick plats på bilden. Dessutom är de som är med på bilden i storleksordning inte större än små myror. En önskan är att vi kan införa en maxgräns för åskådare till LAs matcher så att även pubiken kan få plats på bilderna. 5000 stående kanske skulle vara mer rimligt!? Haha.




För övrigt slutade matchen med vinst.

Trevlig helg nu everyone så ses vi alla vid helgens matcher!

/M.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah, garvar ihjäl mig när jag ser korten!

Den som vinner denna gången är soffans kort...hahaha, mössan är ju nerdragen! ahahahah

O de på mig, fy fan, ser ut som jag är 73 år och försöker skjuta en boll, men missar!

2009-03-28 @ 10:13:22
Postat av: Issa

Vilka sköna bilder,, Ja det va hur trångt som helst att va åskådare, man fick armbåga sig fram för att få en bra plats=)

2009-03-28 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0