Soooool

Ännu en solskensdag och det får ju en bara att längta ännu mer till en grön gräsmatta...
tänk er när vi springer där som kalvar på grönbete, aaww, taken gör mig knäsvag..

 bildnotis: issa gör upphopp och elin står och räknar...



Nehe... i nuläget gör händerna mer nytta på tagentbordet än vad tandborsten gör i munnen... Läggdags.
Hoppas ni hade det bra på träningen ilkv, själv satt jag på en cykel och bara längtade till er... :) Ses i helgen !



allting har en ände utom korven som har två.

GODNATT / H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Albin.. min lilla goding! Hoppas dina behinnor känns bättre snart! Saknade dej i dag juuu... Vi cs i helgen.. =)

2009-03-19 @ 22:23:50
Postat av: Eva

Det var jag som skrev förresten=)

2009-03-19 @ 22:25:21
Postat av: Issa

Jag sakna dig igår Hanna, det va en såååån jävla jobbig träning,,,Mina små knubbiga ben ville bara sluta och ge upp men jag snacka med dom under hela träningen å sa: Ni måste hänga i,sluta lipa=)!!

Och det gjorde dom....

Hoppas dina leg e bättre, skit i att sova med socksen på...det kanske förvärrar,,,Haha

2009-03-20 @ 10:08:14
Postat av: haha

man kan ju göra korv av kon!!! rolig du är.

2009-03-20 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0