Seriöst försök nr. 1

Hej igen ALLA kära läsare!

För att redan från början ge ett så seriöst intryck av innehållet i bloggen som möjligt, så kommer här ett jättekort referat från gårdagens match.

Isigt kallt, blåsigt, ett mål av oss, två mål av Ljungby, härlig inställning, fin konstgräsplan (vill ha-faktor). Ja, det är ungefär så man kan sammanfatta det. Eller vad säger ni som var med?

För att inte få detta att spåra ur nu, så kommer en redogörelse för festen hos Issa senare. Kanske i bildform... Så håll i hatten!


Later Landsbro-Aligator!

Kommentarer
Postat av: Issa "Is i magen" Häggqvist

Jag kände direkt när vi anlände till Ljungby att planen va bara to great,,, Jag kände att en pirrig känsla bubbla fram i magen,att jag bara vill ta av nästan alla kläder och bara lägga mig ner och titta upp på himlen och bara le och sjunga: `Jag ger dig min morgon`...Sen vakna jag till när Janne sa att jag skulle in och spela forward.. Oj,ja just fan, vi spelar ju match här så jag värmde upp de muligga benen och hoppa glatt in på forwardsplatsen, gjorde några finter, tunnlar och bröst-lår-nick-volley...men ack i ribban sen utbytt igen...

En dag på jobbet, 2575kr rikare. Tur att man har kontrakt per spelminut;)

2009-03-07 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0