Ny vecka, nya tag!

Hej på er!
Idag skiner solen och det är hur härligt som helst.
Ikväll blir det ingen träning, alltså inga mördarvarv! Istället ska vi träffas i Parken för att ha möte med Stefan Holm, vår mentala coach för er som inte vet vem det är.
Jag ser verkligen fram emot en helkväll med mycket peptalk och intressanta samtalsämnen. Tror detta med mental träning är superviktigt för människor, speciellt vi som idrottar och utövar en sport.
Själv har jag varit ledig idag och jag avundas inte er som går i skolan eller vart på jobbet. Jag ska vara ärlig o säga att jag känner mig litegrann som ett fotbollsproffs när jag är ledig såhär mitt i veckan. När det enda man gör är att äta, träna och vila:D haha

Ses ikväll mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0