No milk today

Jaha,,,då va det dags för Pink Princess eller Princess of Darkness Pink som jag även kallas att blogga lite här på "inne-sidan" just nu. Gammal som räven som jag är vill jag ju alltid va just inne, så det är bara att hänga på bloggeriet...
Igår va det ju grusträning ute på Myrvalla, kände att man kom dit en smula okoncentrerad för jag har spillt ut mjölk i min pärla (bilen) och det har ju börjat lukta ganska surt, här måste jag lägga in ett litet citat: Surt, sa räven.. ialla fall, har försökt städa bort lukten men inget händer så jag kallas mjölkbilen nu men det ska snart bli ändring på det!! Ska städa den idag igen....
Väl på Myrvalla stod ju mina sponsorer där och hängde samt några hängivna fans sen -98 som följt med genom upps and downs, ett tack till dom!
Uppvärmningen som vanligt 4 varv runt planen, känns som en evighet men vi hinner fnissa av oss lite vilket är bra för en del i laget är ju lite mer fnissiga än andra, Albin tex....hon håller på att fnissa jämt. Ibland blir man lite trött men ok, hon är en kanon tjej så man tar det liksom.
Sen va det bara en massa avslutsövningar vilket passar mig prima och säkert fler...Janne fick springa ut i skogen och hämta bollar, det är svårt för bollarna är såååå dåliga och det studsar och flyger så det är ju inte konstigt att man inte sätter dom i krysset. Här vill jag tillägga att på gräs sätter vi 11 av 10 i mål...

Å inte nog med det så kom där en liten stafett på slutet...jag plocka till mig en ung trupp till mitt lag = Jullan Malin Hanna G och Matilda, och det va ett säkert kort, vi vann 2 ggr om. Dom andra lagen försökte hävda att Jullan fuskat vid ett tillfälle men vi stod på oss och neka. Vi fick vinsterna... Nu när Fiffi är i USA fuskar ingen....

För övrigt gick snacket mkt om min nästkommande tatuering ( blir det en ryggtavla med Jullan eller blir det en slingrande orm över vänster lår?), om Bexells ev. kontrakt i La Liga och vilken frisyr Swärdh ska ha till sommaren. Hon  är inne på blond och page, kan funka...Hon är ju en skönhet och vad är det man säger: En skönhet klär i allt..
In i duschen och lika snabbt ut igen, tillbaka till mjölkbilen, skrev några autografer till fansen som stod kvar och huttra vid utgången... Vilka fans alltså...

Det är viktigt det här med mat när man kommer hem från träningen med så jag åt detta:
jordnötter ( bra omega-3 fetter)
risgrynsgröt ( mjölk e bra)
juice (c-vitamin)
godis ( bra med socker så man får upp sockerbalansen igen)

Lite Big Brother repris från 2003 på TV400 på det och sen somna jag som den lilla prinsessa jag är...
Kram till alla gulliga spelare jag har i mitt lag...

På återseende
och g

Kommentarer
Postat av: johanna

hahha, vilket mästerligt inlägg!

Du är incredible!

2009-03-18 @ 13:15:57
Postat av: Evelina

Härligt att prinsessan fått börja blogga :D

2009-03-18 @ 13:20:01
Postat av: Haha

Du är bara för härlig Issa:)!!!!!

2009-03-18 @ 13:42:08
Postat av: Issa

Allt kom inte med i slutet men det ska stå... Gammal är äldst=)... Haha

2009-03-18 @ 14:52:24
Postat av: Eva

Hahhaah... grymt inlägg Issa!! =)

2009-03-18 @ 14:53:44
Postat av: julie

"Jag" fuskar aldrig:D

+ att jag tycker "den" där jullan tatueringen passar bäst "haha":D

2009-03-18 @ 16:02:08
Postat av: Josse

Härligt att se att du håller upp det där hemma Issa.

Härligt att jag kan följa er här uppifrån oxå!!

Ha de bra alla brudar!!



2009-03-18 @ 18:26:45
Postat av: sandra

tur att man kan gå in här och läsa, förgyller hela dagen ;) mjölk-izza!!

2009-03-18 @ 22:15:35
Postat av: Tomten

Otroligt roligt att läsa om och följa vad som händer bakom kulliserna i Landsbro Damlag! Ute på Borovallen spelas ju kommunens bästa fotboll så jag hoppas att folket tar sig tid att åka till LA och kolla, inte bara på underhållande fotboll utan också på heta spelare;)

2009-03-19 @ 11:41:51
Postat av: Bex

Jo det lutar ju faktiskt åt att jag kommer spela i La liga, sorry men man måste ju ta det till nästa nivå ;)

2009-03-19 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0