Mjölade till Mjölby.

Hej, hej, haaallååå!

Riktigt roligt att det äntligen är måndag igen och att en ny vecka har börjat. Nya matrundor, sifferkoder och österlöpningar att se fram emot, faktiskt! För allt känns lite enklare efter en vinst... (Någon som håller med?) Även fast träningsmatchernas viktigaste ingrediens är ett fungerande spel, så är det inte roligt även om man förlorar. Men så var inte fallet igår... nej, vi spelade upp oss ordentligt och mjölade till motståndarna i andra halvlek. 3-0 underläge blev tillslut 3-4 och VINST! Så kred till alla 13 spelare (+3 coacher och hund) som var med till matchen för en jäkla inställning och för att veckan är gjord!

Målen gjordes av Eve (2), Matilda och Little Emma, och måste tilläggas att det var riktiga delikatesser! Way to go girls!

Något som jag skrivit många gånger är att det kommer upp bilder senare, men att de sedan aldrig dykt upp några bilder. Denna gången kommer ni få bilder så ni storknar! Så stay cool.

Ska väl avslöja vem jag är (för er som inte listat ut de)...

#4 (och den tröjan är min, och bara min! Så det så Hanna och Elin. Mohahahahaa)

Kommentarer
Postat av: blev bestulen på mitt nummer

EMMAAAAAAAA tröjtjyven nummer ett! what goes around comes around mehehehe. Skrattar bäst som skrattar sist :):)

2009-03-16 @ 20:58:11
Postat av: Issa

Kul ordvits där med "mjölade",,,det ska du ha kred för=)... Mohihihihihi, sa den rosa till den cerise och lyckan va gjord. Rosa mot världen!!

2009-03-16 @ 22:58:16
Postat av: Olle/Olof

Hahaha, jag får väl ge mej då;) vet bara inte hur jag ska klara mig utan nummer fyra för jag har ju alltid haft det, NOT... hihi. gött me vinst by the way

2009-03-17 @ 16:20:59
Postat av: Issa

Jag hänger inte med här om vem som snodde vems nr och why???

2009-03-19 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0