Matchdag!

Gomorron alla pigga o glada!

Idag är det matchdag och det tycker jag känns hur bra som helst, trots att man inte ska spela. Jag vet att de tjejer som är uttagna är supertaggade och sugna på att få spöa till Bodafors på näsan.

Medans flera av de tjejer ur truppen som ska spela förmodligen sitter vid frukostbordet för att få i sig en rejäl frulle så sitter jag här på jobbet och försöker se så positivt som möjligt på att gå runt här och slita istället för att lira få boll...

Men klaga ska man inte göra, för det är ju match imorgon också. Ojojoj va kul de ska bli. Jag är taggad:D

Så alla fans, besök Sävsjö idag och Myresjö imorgon så kan jag lova er att eran helg blir fulländad, vad gäller bra fotboll!!

Referat från matchen hoppas jag kommer från Miss Issa i eftermiddag!

See you giiirls!

//Swärdh #6

Kommentarer
Postat av: #9

en liten notis, vi mötte hultsjö idag ;) tur att du inte spelade, antagligen hade du inte alla hästar hemma idag, hahahha. bättre lycka imorgon liksom :D:D

2009-03-21 @ 15:29:55
Postat av: Issa

Referat kommer...=)

2009-03-22 @ 14:45:36
Postat av: Anonym

Vi väääntar! :)

2009-03-23 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0