Fanclub.

Eftersom sommaren och fotbollssäsongen börjar närma sig på allvar så tycker jag att det är dags att lägga i ännu en växel. Detta är inlägg kommer därför rikta sig till LA´s alla fans där ute.

VART ÄR NI???????

Tjejer, ni måste väl ha en förälder, en moster, en farmor, en kompis, en kompis ex låtsas mamma, en mormors ingifta kusins dotters plastsyster... eller vad som helst!? Ligg i nu och skaffa fram en fanclub till säsongen börjar.  Tänk vad mycket det skulle göra att ha en riktig hejarklack på läktarna!

Tack på förhand.


Ganska skapligt tifo. Kan dom, kan vi... Försöka...

Kommentarer
Postat av: Issa

Så där vill jag ha det på LIF:s läktare...tänk Hanna G, Emma Moberg och LillEmma framför er på det viset=)

2009-03-20 @ 10:09:48
Postat av: Emma

Ja, vilken syn!! Tänk på den ni ;)

2009-03-20 @ 10:28:23
Postat av: Tomten

Det där är ett ganska stort projekt kan jag tro men lite konfetti ska vi väl kunna ordna:) Plättar o sylt de ä mitt LIF de!

2009-03-20 @ 11:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0