En regning/snöig och lugn söndag!

Jaha, då ska vi presentera oss. Första inlägget från vårat håll i den här bloggen.
Det är då jag, Johanna och bredvid mig sitter Hanna albin Albinsson.
Jag kan inte sluta beundra det här initiativet, att göra en blogg om Landsbro IF:s tjejer!

Ni ska minsann få reda på både det ena och det andra i den här bloggen.
Ocensurerat eller ej, det spelar ingen roll. hihi

Egenträning i helgen var de ja!!
Jag har iallfall skött mig, phjuuu
Bilder från min och Hannas visit på gymmet kommer inom kort.

Se nu till att kommenter lite då och då. Då blir allt mycket roligare.
Kom med förslag på vad vi ska skriva också.

Jaha, nehe.
Nu blir det movietime:D
Sköt om er, så ses vi imorgon på föreläsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0