skönt att vara hemma,,,

vilse i skogen cyklar hanna omkring, hon cyklar omkring och hon fattar ingenting...
  Det börjar med att jag ger mig av från samlingen och skulle cykla lite lätt.
cyklar på ut mot myresjö med lätt medvind i ryggen och musik i öronen, det här kan ju bara sluta bra tänkte jag...
Jag cyklar höger, vänster, höger, höger och vänster, sen vips så visste jag inte vart jag var.  äsch hanna du kan vända och cykla tillbaka, men något intalade mig att fortsätt  så jag trampade på utan att ha en susning om vart jag var...
        Stopp,  där stod de en ko mitt på vägen. ska det här bli min räddning tänkte jag?? Påväg upp mot ägarna för att säga till om kossan och såklart fråga lite snyggt vart jag är, vänder jag mig om för att se så den står kvar, och det gjorde den såklart inte... Upp på cyklen igen och cyklade mot slageryd, för det namnet känndes bekant, där måste jag hitta tänkte jag... Efter lite småpanik stannar och jag cyklen , det är inte såhär jag vill dööö... Jag tar modet i akt och går till ett hus och frågar om närmaste vägen till landsbro... lånar även deras telefon för att ringa hem och berätta vart jag är, vad det är som har hänt och vilken väg jag kommer att cykla på hem , så möt upp mig!!  . Hinner inte längre än 1km och då hoppar kedjan på cykel"#"#%"%¤", 14 km kvar till landsbro... Efter  om och med får jag på kedjan  och kommer till fröderyd där jag möts upp av en pappa som bara skrattar och jag kan inte gör så mycket mer än att bara skratta med.... 

Slutsatsen;  Sätt en sändare på mig, skaffa gps, ha med mobilen, va aldrig va utanför landsbros gränser och håll dig innanför kritan på fotbollsplanen för då händer inte sånt här... 

Hoppas ni ha det bättre på träningen !!! 

Nattti / 0 lokalsinne

  

Kommentarer
Postat av: swärdh

hahha dööööskön!"

2009-06-09 @ 07:36:43
Postat av: Issa

Hanna....hahahahahahahaahah

2009-06-09 @ 11:19:04
Postat av: sandra

klockrent hanna ;) hahhahah

2009-06-09 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0