Fan va hon har blivit fet och lat...!!

Ja,,,jag förstår ju att funderingar och tankar har cirkulerat kring min plötsliga viktuppgång samt ett spontant silikoninlägg på boobsen och sen ett helt totalt ointresse för att springa på måndagar,,,,Vad har hänt?? Har hon tappat gnistan igen som så många vårsäsonger förut??
Och bara det att tacka nej till startelvan i Div 3....What da???

För att ta slut på allt tissel och tassel ska jag dementera detta....
Jag har legat på armen och det ena kan leda till det andra....så ett lakritstroll i magen är vad som hänt!
Så Jullan, Bexell, Gabbi; Eve, Fiffi m.fl...be careful=)....
Gravid vecka 19+5

Så nu kan ni pusta ut över att ni trott alldeles rätt!!


See er out there/
Pink Princess

Kommentarer
Postat av: Eva

Då var det som jag trodde Izza=)).... ahhh graaattttiss!!!!!! ännu en spelare till laget.. förhoppningsvis... =)



pusss

2009-06-03 @ 13:37:24
Postat av: Susanne

Gud vad kul....GRATTIS till dig o armen!!!!

2009-06-03 @ 14:10:37
Postat av: Josse

Nämen nu har jag missat ngt!!!

Grattis grattis grattis Issa!!! o lite till armen me ;)

En liten ny mini-lainen på väg :D

Kul :)

2009-06-03 @ 20:11:26
Postat av: javiiiisssst

Elin är ju ett rätt fint namn.... Ungen skulle nog bli glad om den fick heta det :)

2009-06-04 @ 10:15:33
Postat av: Issa

Jag har hört att "Pinky" är med på namnlistan också, vi får väl ta upp detta på spelarrådet när det blir aktuellt och rösta liksom...

2009-06-04 @ 12:34:26
Postat av: Grustränarn

Vågar man säga grattis, är det mitt? var jag med? hade jag roligt?

2009-06-05 @ 17:02:47
Postat av: Issa

Jag antar nästan att det är du Mike som tror att det är ditt!!!! Du kanske blandar ihop drömmen där lite=).....

2009-06-05 @ 18:01:01
Postat av: Master Mike

Hur kunde du veta att det var jag som gick under det aliaset? helt sjukt jag som trodde jag kunde smyga. men fan va kul ännu en unge som jag kan leka med ju

2009-06-05 @ 21:48:08
Postat av: Mats " chefen " Brantås ,,,,

Sitter i Detroit och fördriver tiden vid datorn när Lundström kommer förbi och visar er blogg ,,Och det första jag får se är Issa ..Vad ska jag säga, är det måhända Robin som har varit framme? Om nu någon tror att det blir en damlagsspelare, så ser jag fram emot en ny snickare. Okej, kanske kan det bli vår första tjej i Brantås Bygg. Så jag kan bara önska lycka till ,, hälsningar Klabbis

2009-06-08 @ 02:50:21
Postat av: Issa

Mats! Det finns fler som hoppas på att det blir en pojk så han kan hjälpa till med veden... Eller som någon uttrycker det: Så man har nån nytta av en!

2009-06-08 @ 13:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0