Vilken rumpträning.

NU blev ni säkert nyfikna och undra vad jag menar med rumpträning, det var inte så att vi gjorde några av anna ankas kända rumpövningar för en fastare rumpa... Det var snarare att vi skulle finta och ibland blir lite kortslutnig mellan hjärna och kroppsdel, och då är oftast bollen boven och vips så ligger man på golvet innan man hunnit blinka.. För det mesta går det ganska bra och man kan skratta bort det lite snyggt, men ibland blir det som för jullis, mycket ont...


Detta är då rumpstatistiken

Emma:3
Julia:3
Hanna:2
Sofie:1
Mathilda:1

Missade jag någon... Säg till på kommentaren så lägger jag till namnet snabbt!

Nu ska jag lägga in Johanna S favorit för att höra lite rumpa...

Sov gott! / nibla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0