stjärnvimmel

Heeeeeeej alla i snövädret!

Sitter här vid datorn och hittade en helt fantastisk bild!!!!!!!!!!!!!!!! På stjärnvimmel.se, ja jag brukar kolla där ifall Lifs damer skulle dyka upp på någon bild. Som waterboy så måste man hålla koll på alla fåren i hagen eller hönsen i hönsgården. jaja ni fattar grejen.

Men när jag kollade bland bilderna dök den här bilden upp!
Två av stjärnorna i laget, kallade lill-pisan och boxar-elin....

Jag blev så förvånad att jag var tvungen själv att höra hela historien med tjejerna. Var det en fejkad bild, eller har verkligen Lifs status höjts! Det är ju såklart att lif försöker hålla en hög standard inom föreningen och det gäller att ha ett bra ansikte utåt, vilket exemplariskt sätt är inte då detta?

Jag vet nu sanning ocg ska berätta för er alla:

Morgan som jobbar på lagret i Ullared var ute och jobbade i affären, (mycket förvånande) han stod och skulle packa upp det nyinkomna sminket....När han vände sig om för att kolla mot ingången såg han dem.......det var lill-pisan och boxar-elin, han gnuggade sig i ögonen och nöp sig i armen en extra gång, drömde han var det verkligen sant?? För många gånger har han blivit lurad så han nöp sig igen..... AJ! Det var sant! Han sprang tillbaka till lagret för att hämta sin engångskamera han köpt i ullared, (ja personalen får rabatt). Lill-pisan och boxar-elin fick en hel svärm av folk omkring sig men så såg dem Morgan med sina glittrande ögon som ett barn på julafton, och de bestämde sig för att gå fram till mannen för att ge han kortet som han så gärna ville ha. Han blev överlycklig och kammade till håret och tryckte upp den sista snusen i överläpppen, så!
Kortet blev taget och han skickade givetvis in bilden till stjärnvimmel för att få en stund i rampljuset han själv.
Han är en fin kille så han ville inte ha några pengar för det exklusiva kortet. Utan skickade även en kopia till lifs mailadress.
En sista kommentar från lill-pisan och boxar-elin var: Vad gör man inte för att göra en människa glad.


Hoppas att alla är på gång nu för nya tag på träningarna snart stundar KM och då ska bli åka av!
Ta hand om er......Jag vill även tacka min kollega som hjälpte mig med det här inlägget, amme maskoten.

TA hand om er så syns vi alla.

Flaskorna ropar :)
Nyårskram :)


Kommentarer
Postat av: Issa

Hahaha....jag dör...

2009-12-31 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0