Pegewell öl i julkasse eller julöl i pegewelleväska

hej hej hallåå.

Nu är det dax för lite bilder från helgen, ni får ursäkta att jag är lite sen med uppdateringen.
Men nu när man inte jobbar, så har man tid till att ränna på stan och spendera pengar så då kommer datorn i andra hand ;) Men bättre sent än aldrig som en vis brukar säga..

Jag hoppas alla ni som var där hade lika roligt som jag hade.
Tro jag talar för dem andra 2 lekledarna också när jag säger att det är lätt att va lekledare när man har så bra människor runt om kring som går in helhjärtat för lekarna vi har styrt  upp, och vi fick ju en vinnare till slut.......Men vinna är inte allt, det är det enda...;) Så ni nadra bättre lycka nästa gång. Hehe..

Sen kom vi till julklappslottningen. Johanna fick kladdkaka som åts upp under kvällens gång, thea fick glad sommar som passar bland allt julpynt nu, eller nee kanske inte, men fin var den!  Jag o jack fick deo och drink mix, juldagen nästa? Emma fick äntligen sin hästtidning, christer fick en jojjo att leka med, zara & hugo fick en snygg krok, som var extra hård, eller jaaa, nu går vi vidare, jonna fick en hello kitty väska med skumtomtar i. Detta var bara några julklappar som räknades upp.


Nu ska jag sluta tjabba, och ladda upp lite bilder istället :)


Här trivs ni som fisken i vattnet, vaaa..

Busvissel!

Inte så många paket än... Men fin gran iaf !

Sofie ville inte kliva upp..


det vinnande laget, grattis!

Svårt att tänka mig att något annat lag har bättre tränare än vad vi har!!


Jag har funderingar på om vi ska åka pulka med laget nu när det äntligen är tillräckligt med snö...
Snön sätter fart på barnasinnet, men man är inte äldre än vad man gör sig.. :)

Ses snart folket!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

pulkaåkning på måndag kväll? ;)

2009-12-23 @ 11:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0