2 december

Det här med att ni sitter förväntansfulla framför datorn och väntar på en julkalender kan ni lägga ner.. sluta va förväntanfulla, för jag har sagt upp mig på den punkten !  
  Även om jag försöker få den rätta insperationen med julmusik, julbak och smulad frigolit som jag blåser med hårfönen, hjälper det inte.... Jag kommer inte på något bra, allt blir skit och jag suddar ut och börjar om och om...  
 Det blir helt sönder bränt i hjärnan, så nu erkänner jag; jag måste sluta upp med detta NU, annars ligger min framtid risigt till... Dem få hjärnceller jag har kvar efter en boll mot panna fotbollssäsong vill jag gärna ha kvar.
 Okej nu tänker ni, vad är det att spara... Jaja, inte så mycket, men lite bra finns det allt där inne...  
Bland annat hemlisar om elin bexell... om det är bra vet jag inte, men finns även annan bra fakta, att johanna swärdh måste välja mellan att betala böter för glömda benskydd på 20 kr, eller betala för lån av jannes benskydd på 20kr... Vilket tjänar hon på?????  Detta är inte allt, vet även att vi är bra på att räkna blöjor, vykort på ett måfå. Vet även att man blir snäll av att äta peppakakor, så malin sjöberg du kan ju börja äta nu..  Nu annan sak jag vet är att det är 22 dagar kvar till julafton!!

Godnatt. Om ni undrar vad jag får allt ifrån måste det vara GLÖGGEN...




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa.. Glöööögggggggen!

2009-12-03 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0