7 december

Hej igen, här var det livat här var det glatt, här var det pary i mormors hatt!

Känns så otroligt bra att bloggen har kommit igång på allvar. Det har känts helt tomt, inget att mysläsa innan man har gått och lagt sig. Eller sitta med en macka i handen och fnittra lite smått så det pirrar i magen.

Men här på bloggen känns det inte som att vi har riktigt gått på djupet i landsbros damer inte fått reda på alla smaskiga detaljetr, man vill ända in i omklädningsrummet så att säga. Eller ända in i kacklet som Svärdet hade sagt..
Jag vet nog allt att ni är nyfikna och det är bra för ni ska sitta som på nålar när ni läser, flämtandes efter luft.
Jag är källan, jag vet vad som händer i omklädningsrummet hur kärringsnacket går, som waterboy har jag då ögon i nacken och det misstänker aldrig mig. Jag håller mig mest i bakgrunden så att säga....
Men nu ska vi då reda ut några frågetecken angående landsbros damlag, det är då på tiden!

Fråga nr.1: Varför har Sofie Gustavsson tagit vägen? Svar: Hon är sjukskriven tills vidare på grund av en skada i lilltån. Har dock hört att hon ska komma tillbaka, med styrkebesked.

Fråga nr.2: När ska Rabbe komma? Svar: Det börjar bli dags nu och snart ska även Rabbe få se dagsljuset.

Fråga nr.3: Vad hände egentligen med Emma Andersson på söndagsträningen? Svar: Hon fick smaka golvet ett tag, men var snart uppe på benen ett tag och visade härlig kämparanda.

Fråga nr.3: Varför kommer Johanna Swärdh alltid med så smarta kommentarer? Svar: Tror nog det är hon som fått smaka glöggen.

Fråga nr.4: Hur lyckas Majsan och Moberg alltid få med sig bollen? Svar: lättgenomskådat,klister på skon.

Fler svar kommer, ställ gärna några själva, så ska jag med nöje svara på dem. Det är dags att alla kort kommer upp på bordet.


// Julkram från Just the waterboy


Kommentarer
Postat av: sandra

bloggen gör mina kvällar :D haha

2009-12-07 @ 22:14:51
URL: http://metrobloggen.se/sajo
Postat av: sandra

bloggen förgyller de ensamma kvällarna i växjö :P haha. LOVE IT!

2009-12-07 @ 22:16:43
URL: http://metrobloggen.se/sajo
Postat av: Issa

hihi...förgyller mina dagar i väntan på Rabbe=)

2009-12-08 @ 10:48:52
Postat av: Josse

Den förgyller mina kvällar i Sthlm o påminner mig om hur kul det är att spela i LIF!!! :D

2009-12-08 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0