Is i magen brudar!

Som kvällens maskot va det tungt att lämna Borovallen efter ännu en match som "bara" ger 1 poäng, men men that´s life....
Det enda jag kan säga är att ha is i magen, det kommer vända.... Kämpa på, spela lugnt, ha kaxigt självförtroende, våga,snacka och ha jävligt kul så har ni snart era 3 poäng och ett litet lyft i tabellen...
Skit i domare, kass övertid och andra skitsaker som bara förstör, fokusera på det vi kan påverka.

Jag sitter i förhandling med grabbarna "Turen", "Oturen" och "Ödet" och vi försöker komma fram till nåt bra... Jag ska jobba på och försöka köpa till mig lite tur men tills dess: Håll tillgodo med lite is i magen!!

 

Keep on rolling...

Sov gott
P.P and Raburba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0