veckan som gått, nästan.

Idag är det 30:e april och en eld vi ska tända, känns som precis vad som helst kan hända. En liten blond tjej tycker att ligga på armen är en toppengrej. Om vi frågar killen med axel ont kan han ibland säga uschiamej. Småtjej till storjej, busskort till körkort, månadskort till säsongskort, spelarkort till lönekort, detta går ju som smort... Chris äter salt för att slippa i matchensslut bli halt. filli och issa är på ovalen isället för vallen, det ska dem få på skallen för. Elin och malin pratar om att bräcka förra veckans fika. den unika, fiberrika, framgångsrika cornflakeskakan.. det kommer bli en tuff fajt fram tills den sista tuggan, då den ena kakan kommer försvinna ut i skuggan.. to be or not to be favoritkaka.... imon ska vi inventera, ville jag bara domkumentera.. Ses imon, ha en forsatt bra kväll.. /näsan (sammansatt småplock från veckans heta samtalsämnen)

Kommentarer
Postat av: Bex var det här.

Jag må vara en vinnare men är värdig vinnare är jag och jag trycker inte ner mina motståndare, så en hälsning till Issa och Sofie bättre lycka med fikat nästa gång. Rätt svårt att slå sockerkakan som Malin gick upp kl fem på morgonen, det kallar jag ENGAGEMANG det!!!! :):)

2009-05-01 @ 14:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0