Om man bara hade satt den i krysset 7ggr så hade saken varit biff!!!

Jaha ja,,,då har Div 3-laget haft seriepremiär mot Huskvarna FF och förlorade tyvärr med 6-0 (om siffrorna stämmer)! Jag hade tippat på vinst med 2-1 och trodde det skulle slå in eftersom mitt tippade resultat på gårdagens match med Div 2-laget mot Norrköping slog in, 2-2 men ack ack ack... Får väl summera det så att igår hade jag tur i spel och otur i kärlek och idag lite mer tur i kärlek och otur i spel och lite kan det nog stämma för igår låg jag inget på armen och idag mycket mycket mera armen... Men man ska väl inte skylla hela förlusten på mitt vidskepliga liv... Egentligen ska man inte skylla på nåt...bollen är ju rund liksom, allt kan hända Matchen kan sammanfattas så här: Vi kom taggade till tusen och en smula impade över Emmys nya Audi TT... Det va en kall dag så jag tog en underställströja för att inte frysa ihjäl och då kom gliringarna inne från hörnet: Tönt! Och mycket väntat va det Jullan som ville ha sig ett muck innan matchen, och jag va inte sen att hänga på. Vadslagning kom på tal att den som gör flest mål har ingen töntstämpel...nu med facit i hande visade det sig att båda två fick åka hem rätt töntiga, Jullan med Botox i läppen, jag utan! Moberg anlände med hela sitt crew samt fotograf så det blev att piffa till oss innan uppvärming och som tur va hade Bex med sig plattång, Eva locktång, Matilda lite smink coh Sandra ett fransk manikyr-kit så vi såg helt ok ut när vi kom ut till uppvärmning. Själva matchen i sig är väl inte så mycket att orda om, dom gjorde 6 mål, vi gjorde 0 och då innebär det vinst för Huskvarna. Många mål men vi va inte totalt utspelade utan fick till det stundtals med bra kombinationer... Nästa helg blir det vinst eftersom våra motståndare kommer läsa att vi förlora stort idag och då tror att vi va totalt "taikon" och utspelade men icke,sa Nicke. Hade jag varit motståndarna till nästa helg hade jag stannat hemma och kollat nån bra film istället för söndag den 26:e är det vinst på Borovallen, 3-1 vågar jag mig på=) Ialla fall...Tack till Kenneth och Christer som försökte så gott dom kunde att peppa oss till vinst idag och bra jobbat alla flicks out there on the konstgräs idag. Utan er hade det inte blivit nån match idag;) Vi hoppas på mycket avslut under veckan samt goda kakor på torsdagsfikat! Over and out /P.P

Kommentarer
Postat av: sandra

man slutar ju deppa när man läser det här ;) bara ta nya tag till träningarna i veckan och tagga match i helgen :D

2009-04-20 @ 10:29:38
Postat av: julia

haha tyckte ändå att läpparna blev rätt bra ska nog fundera på att göra dom ännu större:D höhö

2009-04-20 @ 16:19:32
Postat av: Hanna

ställer höga krav på dig själv om kakorna... Om ´jag inte minns helt fel så är det du och fiffi som har de, så nu väntar vi oss något mums fillebambam ;D

2009-04-20 @ 21:23:48
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0