Lova mig....

Ofta är det ju så här att man startar en blogg och allt är så hej å hå roligt men så helt plötsligt har nyhetens behag lagt sig och ingen vet vad man ska skriva om längre, dom bästa inläggen är gjorda och hur ska man bräcka dom liksom. Lätt som en plätt… det bästa är inte gjort på låånga vägar. Jag tror att Albin kommer sätta det mest tårdrypande inlägget i slutet av säsongen när A-laget spelar om en 3:plats och B-laget om en plats 3 nerifrån. Då kommer nog det bästa av det bästa… Idag är det Valborg, tror att kvällen blir rätt lugn för dom flesta i laget för vi ska ha inventering på Brobyhallen imorn kl.9.00, är det nån klubb som kan så är det LIF;). Vi ska roa oss med att räkna nötter, shampoo och bacon. Och som tack för detta får vi smarriga mackor på våra bortamatcher så det är helt okej alltså, efter det blir det träning och sen mat å matchgenomgång inför helgens matcher. Vi hade ju lite, vi kallar det oflyt… förra helgen och förlora med både A & B-lag men det va förra helgen det för denna helgen ska vi lova varann att varje spelare ska göra sitt bästa till 100% och när 11 spelare gör det samtidigt kan man inte misslyckas, enkel matematik! Men håller vi vad vi lovar då?? Jo men det tror jag nog om vi ger oss fan på det… Ni kan ju tänka själv hur tjurigt det blir om jag lovat och köra till matchen på söndag och sen dyker upp med en cykel och bara rycker på axlarna och säger att jag hade ingen lust att köra…. Inte så många glada poppisminer som dyker upp då va??! Ett löfte är ett löfte så… samtliga spelare som spelar i helgen: LOVA VARANN ATT GE 100-120%....LOVA!!!!! Jag tröstar ialla fall inte bryta det löftet…. Ses imorn och Bexell, Gabbi o Malin… se upp för elden ikväll! På återseende /Pink Princess of Darkness Pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0